Szia, te!

 

 Nem szeretem a macskaallergiámat, a macska a kedvencem, aki legjobban illik hozzám, pontosabban egy macska. De sajnos macskaallergiám van, így nem engedhetem túlságosan közel magamhoz, csupán kellemes jó baráti kapcsolatot alakíthatok ki vele. Persze mondhatnátok, hogy vágjam le a szőrét és akkor nincs gond. Viszont én szőrrel és barátként jobban szeretem, mintha meg kéne változtatnom magamat vagy őt.  

Vajon tarthatok e újra macskát a kezemben valaha is? 

Persze aki nem egy amőba intelligenciaszintjével rendelkezik meg tudja mondani, hogy nem a macskáról beszéltem, nem is egy macskáról és nem is szőrös. 

De nem csüggedek, ugyanis: 

Új elhatározás: "Én leszek a világ legjobb filmrendezője"

Az imdb Top 1-ig meg sem állok és ez végleges. 
 
Félrerakok egyelőre mindent és erre fogok koncentrálni. Nem keresem tovább a szerelmet (majd az megtalál, mit képzel... pfff :P ), sem mást. Csinálni fogok egy: "Hogyan legyek sikeres filmrendező az elkövetkezendő 5 éven belül?" stratégiát és végigviszem és semmi és senki se állhat az utamba!
 
 
Szerző: mOOnLight  2011.09.27. 20:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onemoonlight.blog.hu/api/trackback/id/tr443261112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása