Szakítás után a bevett módszer férfiaknál, hogy szakítószakállat növesztenek, vagy elmennek bulizni, vesznek egy macskát, és felszednek egy kis súlyt. Én filmeket nézek.

És persze újra itt a sorozatszezon kezdenek beindulni a régi kedvencek új évadokkal, és sok sok sok csalódással. Kezdjük tehát ezt.

Így jártam anyátokkal 7. évad 1.-4. rész:


Most már tényleg zuhanórepülésnek indult a sorozat, teljesen elvesztette a  csodálatos felnőtteknek szóló gyermeki humor sármját. A 6. évad végén el tudtam nézni a kisebb hibákat, vagy történetszálakat, amik nem tetszettek, de ez a 7. évad (legalábbis az első négy része, ami eddig volt) totál gáz. Nem tudom miért, de valahogy élettelennek tűnik az előző évadokhoz képest, úgy érzem nem játszódnak ki jól a dolgok, nem tud meglepni. Pl. Barney kacsás nyakkendője, oké megmosolyogtató, hogy viselnie kell egy évig, de nem csinálnak vele semmi kreatívat utána. Semmit. Pedig ez a sorozat erről volt (legalábbis nekem) nagyon jó, hogy az eredeti szitkom elképzeléseket sokkal tovább viszi. Valamint nincs annyi poén a vágással (a Marshall tönkretette az esküvő vágásos poén annyira nem ütött), vagy erőltetett volt, mint a Lily szülése jövőbelátás. Egy karakter nem is annyira cuki, mint gondoltuk. Haha. Ezen kívül a színészi játék is, mintha a színészek megszokták volna a szerepüket és elkényelmesedtek volna benne. Neil Patrick Harris próbálkozik, de most egész kevés szerepet adnak neki, mióta nem csajozik.

A legrosszabbat hagytam a végére. Nora. Ki ez a csaj? Már a 6. évad közepétől kérdezgetem magamtól, de azóta nem adott a sorozat választ. Mármint oké ott van. Mit tudunk róla?

- Robin munkatársa

- Tartós kapcsolatot keres

- és szereti a vicces embereket, asszem, na meg angol is (hülye akcentus)

ENNYI. Ez nem egy karakter! Ez egy plot device, egy konfliktuskarakter. Azért van ott, hogy konfliktus legyen a fő karakterek közt. Mit szeret benne Barney? Mi különleges benne? Assszem tetszett neki, hogy benne van az ilyen gyerekes dolgaiban... de ENNYI. Nora egy senki. Soha nem volt még ebben a sorozatban ennyire jelentéktelen (fő)szereplő.

Szóval nagyon sajnálom, komolyan nem hittem, hogy ilyen rosszra fordulnak a dolgok. Egy két megmosolyogtató poén volt, talán adok neki 3/10-et. Azért tovább nézem, mert 6 évad alatt megszerettem a fő karaktereket és fő történetet, elnyerte a bizalmam régen. Szóval ha ez csak egy kisebb botlás, időben összeszedik magukat az írók, és a színészek akkor rendben van. 

 

House, 8. évad első rész

Ehhh....csalódás 2, vagyis nem teljesen. De a legnagyobb tüske a szememben az ez: 

http://mshousefan.iimmgg.com/image/5957e8267c72332d755afb4677f1c98a

Mit csináltak a hajával????!??!?!?!?!?!?!? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Miért kellett megnöveszteni? Szerintük jól néz ki ez a gengszter style? Nem vagyok stylist, de ránéz erre bárki is és azt mondja: "Hmm jól áll neki a hátrafésült haj és a betűrt ing, kis megereszkedett hassal. "

Na jó, nem fogok ezen fennakadni, csak még egy mondat erejéig. Biztos jó most ez az öregbácsis kinézet, egy olyan történet mellé, ahol House nem is biztos, hogy vissza fog menni orvososkodni, és börtönben van és reménytelen minden? Olyan érzésem van, mintha haldokolna a sorozat, ettől a képtől, pedig azt nagyon nem akarom, még a minőségromlás ellenére sem. Szóval küldjétek fodrászhoz Hugh Laurie-t!

A 8. évad első része meglepő volt, kicsit olyan hosszabb nagyobb időtartamot átíveló részre számítottam, mint ami a 6. évad elején volt. Talán jobban is tetszett volna az, így nagyon In medias res volt, pedig aki nem nézte a promó videókat vagy egyéb spoilereket, az azt se tudta hogy börtönben lesz, képzelhetem annak milyen kusza volt ez az első rész.

Volt egy két érdekes megoldás, na meg dilemma. Azt vártam, hogy megmutatják, hogy milyen zseni House, még a börtönben is, ami meg is történt, de nem ütött akkorát, mint eddig bármikor. Kicsit unalmas volt, és talán ötlettelen is. Valamint a legvége nem volt túl karakterhű szerintem. Bár erről lehetne vitatkozni. Szerintem House inkább a saját seggét mentette volna meg, minthogy bebizonyítsa, hogy igaza van. Persze legtöbbször az utóbbi érvényesül, de akkor sem passzolt, mivel az egész rész arról szólt, hogyan akar kikerülni a börtönből. 

Na meg, nagyon meghunyászkodó volt. Túl meghunyászkodó, ami totál nem House, kicsit rossz volt látni, hogy így háttérbe szorítják, és nem nagyon szólogat be senkinek. Na de azért várom mi sül ki belőle, azért érdekesnek ígérkezik ez az évad, csak legyen igazam!

 

Holnap írok arról is milyen filmeket láttam, de most ebbe kicsit belefáradtam :P

 

Szerző: mOOnLight  2011.10.05. 17:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onemoonlight.blog.hu/api/trackback/id/tr583280533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása