Életem egyik legambivalensebb élményén vagyok túl, de inkább mosolygok. Miért? Mert túléltem, túléltem életem eddigi legnehezebb hetét és azt csináltam, amit szeretek, olyan emberekkel, akik érdemesek rá, és elindult ténylegesen a filmes karrierem. 

Az 5 nap a szombattal kezdődött, egy Aston Martin szervízben forgattunk (amit rejtélyes módon ingyen kiadtak nekünk.) és persze elkezdődött azonnal a szórakozás, majdnem minden autóba beültünk, fotózkodtunk és persze forgattunk is velük. Az érdekes, hogy aki ismer tudja hogy az autók nagyon messze állnak tőlem, azonban ez olyan, mint a vissza a jövőből a Delorean, filmtörténeti ereklye, ami játékos csillogást ültetett a szemembe az egész forgatás alatt. 

Este volt hazarohanás a forgatásról, ugyanis a következő négy napra be kellett pakolnom. Vasárnap még ugyanezekkel forgattam volna, azonban Hétfőtől a VitaNovaFilms-el az ország másik felén. Így úgy döntöttem, hogy Vasárnap este haza sem megyek és inkább kiveszek egy szobát ott, ahol forgatunk. (Hétfőtől Szerdáig már ők fizették). 

A vasárnapi forgatás igazán érdekes volt, egy elhagyatott második világháborús börtön és katonai szállóban forgattunk. Nagyon hangulatos volt. Még érdekesebb volt, hogy ezek a katakombák egy működö bordélyházba vezettek.... Ja, nem vicc, de hogy ki mennne oda dugni az jó kérdés.

Az volt a ciki, hogy elhúzódott a forgatás, több, mint két órával, és ugye nekem jó lett volna mennem, mert ki kellett volna aludni magam. Azt nem is említettem, hogy Szombaton reggel négykor, Vasárnap pedig háromkor keltem, a forgatást pedig este tizenegykor fejeztük be. Tehát elég fáradt voltam. Azonban még előttem volt egy majd két órás út. 

Nagyon álmosan, fáradtan nekiindultam a Hotelnek. Egy kisvárosban volt, ami egész szép hely volt, még este is, azonban ahogy haladtam a Hotel felé egyre kevesebb volt a világítás, majd teljesen eltűnt. Aztán a járda is. És a tök sötét úton kellett megkeresnem a Hotelt. Szerencsére kis idő után megtaláltam, mert az ki volt világítva. Na most, éjszakai recepció nem volt ezért azt beszéltem meg velük telefonon, hogy hagyják kint a kulcsot az ajtónál. Kint hagyták? Persze, hogy nem. Ott bolyongtam egészen 5-ig a kulcsot keresve (meg aludtam egy órát a padon, majd arra kelten, hogy mindjárt odafagyok. ) Mikor jött valaki és eligazított. Mint kiderült két Hotel van, és nekem ahhoz kellett volna mennem, amit tök feketére festettek és egyáltalán nincs kivilágítva se kiírva, hogy merre van. Így végül sikerült megfürödnöm, aludni már nem tudtam. 

Szerencsére ez után az egész olyan volt, mint egy nyaralás, közepén egy forgatással, magyarul nekem egy álom fizetett kaja, puccos hotelszoba, majd pedig pörgős forgatás. Itt Kamera asszisztens voltam, ami azt jelenti, hogy minden kisebb dolgot nekem kellett csinálnom forgatás alatt, azonban ez egyáltalán nem lekicsinyíthető dolog. Egyszer sem álltam le, mindig volt valami feladatom, mindig volt, valami amit csinálni kellett. És rengeteget tanultam a filmkészítésről és a filmkészítőkről, nagyon örülök ennek az öt napnak és az egész élménynek amit nyújtott. 

Szerző: mOOnLight  2012.08.30. 12:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onemoonlight.blog.hu/api/trackback/id/tr394741436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása